Kochaj jeść zdrowo,
a zdrowie pokocha i Ciebie

Dlaczego warto pokochać zdrowe jedzenie? Bo to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie.
Mówi się, że jesteśmy tym, co jemy. To prawda. Od jedzenia zależy, czy nasze organizmy dobrze funkcjonują.
Dlatego warto przyjrzeć się naszym nawykom żywieniowym, warto posłuchać własnych organizmów
i traktować je z miłością, a z pewnością odwdzięczą się tym samym.

Na co masz dziś ochotę?

Wybierz produkt

Świetnie! Oto...

Przepisy, które pokochasz

OWSIANKA Z DODATKAMI

BUŁKA GRAHAMKA Z PIECZONĄ DYNIĄ I FETĄ 

OMLET Z MOZZARELLĄ, RUKOLĄ I POMIDORAMI 

KANAPKI Z KOZIM TWAROGIEM, PIECZONYM BURAKIEM I PRAŻONYMI PŁATKAMI MIGDAŁOWYMI

MUFFINY JAJECZNE Z CUKINIĄ

CIASTO MARCHEWKOWE Z ŻURAWINĄ I ORZECHAMI NERKOWCA

BROWNIE Z CZERWONEJ FASOLI

SMAŻONY RYŻ Z KREWETKAMI

DYNIOWE CURRY Z RYBĄ I MLECZKIEM KOKOSOWYM

ZAPIEKANKA CHLEBOWA Z POREM I POMIDORKAM

ROLADKI Z KURCZAKA Z SEREM I ŚLIWKĄ

TORTILLA

PLACUSZKI Z CUKINII Z ŁOSOSIEM, NASIONAMI SŁONECZNIKA I SOSEM CZOSNKOWYM

FILET Z DORSZA Z ZIEMNIAKAMI I SURÓWKĄ Z KAPUSTY KISZONEJ

PĘCZAK Z WARZYWAMI

SAŁATKA Z DYNIĄ, FETĄ I ORZECHAMI WŁOSKIMI

SAŁATKA Z FETĄ I BROKUŁEM

SAŁATKA Z KURCZAKIEM I GRUSZKĄ

SOCZEWICOWA ZUPA Z IMBIREM, SZPINAKIEM I MARCHEWKĄ

ZUPA RYBNA

ZUPA Z SOCZEWICY

RAMEN WEGETARIAŃSKI

SZARLOTKA RAZOWA

ZUPA-KREM Z KAPUSTY KISZONEJ

ZUPA POMIDOROWA Z RYŻEM

CIECIERZYCOWE NALEŚNIKI Z OWOCAMI, JOGURTEM I MASŁEM ORZECHOWYM

TARTA Z JARMUŻEM I BATATAMI

JOGURT Z BURAKIEM I Z MANGO

TARTA ZE SZPINAKIEM, TOPINAMBUREM, ORZECHAMI I KOZIM SEREM

Porady od serca!

Do śniadania i na kolację wybieraj pieczywo razowe. Chleb tego typu ma dużo więcej błonnika niż pieczywo białe oraz jest bogatym źródłem witamin z grupy B, wzmacniających koncentrację i pracę układu nerwowego. Dieta bogata w błonnik pomaga oczyścić Twój organizm z toksyn. Ich nadmiar sprzyja pogorszeniu samopoczucia i stanu zdrowia oraz może powodować spadek wydolności fizycznej.

Jeżeli chcesz odpowiednio nawodnić organizm, to wybieraj wodę niegazowaną zamiast gazowanej. Dwutlenek węgla, zawarty w wodzie gazowanej, działa rozkurczowo na ściany żołądka, przez co może sztucznie hamować pragnienie. Pamiętaj, że ustrój człowieka nie potrafi magazynować większej ilości wody, dlatego w ciągu dnia należy pić regularnie i często małe jej ilości.

Warto ograniczyć spożywanie cukru lub zastąpić go naturalnymi, alternatywnymi substancjami słodzącymi, np. miodem, syropem brzozowym lub stewię. Pamiętajmy, że cukier jest dodawany do wielu produktów spożywczych już na etapie produkcji, dlatego cukier dodawany do herbaty lub kawy to z pewnością nie jedyny cukier jaki spożywasz w swojej diecie. Dieta bogata w biały cukier to pierwszy krok do nadwagi.

Copyright Auchan 2018